Friday, February 24, 2012

tentang kekasih hati :)

dalam banyak banyak lelaki di dunia ni kecuali ayah , sebutan name 'shahril' yang paling indah aku dengar . setiap kali aku bangun dari tidur , die lah orang petame yang aku pikirkan dan die lah orang petame aku text . Dulu aku pernah shok sendiri pasal die . hehe . tapi die pun suke kan aku jugak tau ! dulu aku terhegeh hegeh dekat die . sebab aku aku rase , die bule buat aku bahagie selamenye . die cinte sejati saye yang sntiase teman saye , kemane saje saye pegi <3 .. dulu aku pernah putus ase nak lupekan die , tapi tak bule sebab hati aku rase dah kuat untuk die simpan :) . setiap kali aku bercinta ngn seseorang , setiap tu lah , hati aku tetap ade dekat shahril rosle ... die cinte pertame dan terakhir aku .. !! dulu kan , aku penah cite tentang ciri2 lelaki idaman aku kan ?? dan ciri2 tu , ade pade die . ' contoh :  ambil berat , penyayang , solat , kepale gile mcm aku , kuat merajok , romantis , jujur , kuat amek aty , hehe . , suke sangat salah paham ! ;P tapi die tetap jantung hati saye ! i love you sayang 


                " jujur ! ni translate okay ! saye tak pndai speeking .. so , terabo sikit , ayat die . hehe . "  
            you are my true love . I will not die right for you , no matter what happens shahril ! youalways 
remember my right kepade god one true God . you are always advised me if I dosomething wrong. so 
dear , never staying right :) I am okay , you like a heart in my heart . If you do not have , then death is my world ! .... ^

No comments:

Post a Comment